wa kena jdk bibik kat rumah,so xboley on9 slalu,nanti bos marah..

Wednesday, December 16, 2009

lucky me!

tau r ko nak pinang aku,siap bawak mak,bapak,
atuk,nenek,sepupu papat ko dari kampung tapi b4 hantar pinangan
tak bincang ngan aku dulu,skunk aku nak tolak pun susah coz
ko dah buat aku serba salah,,aku ni buatkan ko punye nafsu
naik sampai xsabar2 mcm nih ke?

sabtu ni pergi genting utk blogger gathering dgn muka cantik mcm ni,
seronoknya!*hail no!*
papepun thanx to saudara jerawat,
tp sumpah aku pelik,
 time aku stay membadakkan diri kat umah,
xreti pulak nak pinang!

1 comments:

youknownothing said...

normal lah tu kawan.
=)